J Jorras New Member Messages 2 Points 1 Sep 14, 2019 #1 Hi, I need help please, if I want to change my NVR and Cameras names on Hik-Connect it gives me an error code (99999) Any advise please ?
Hi, I need help please, if I want to change my NVR and Cameras names on Hik-Connect it gives me an error code (99999) Any advise please ?
J Jorras New Member Messages 2 Points 1 Sep 14, 2019 Thread starter #2 Jorras said: Hi, I need help please, if I want to change my NVR and Cameras names on Hik-Connect it gives me an error code (99999) Any advise please ? Click to expand... It actually gives me the following: Operating failed. (99999)
Jorras said: Hi, I need help please, if I want to change my NVR and Cameras names on Hik-Connect it gives me an error code (99999) Any advise please ? Click to expand... It actually gives me the following: Operating failed. (99999)
S StewartM Knows a LOT of stuff Trusted Member Messages 518 Points 28 Sep 15, 2019 #3 Hik-connect app on your phone or on the Hik-connect web portal?